عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 18 تير 1402
بازدید : 436
نویسنده : chabok


الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ مقاله ای جامع و مختصر که سعی نمی کند همه چیزهایی که در الگوریتم پنگوئن گوگل در دسترس است را شامل شود. موارد زیادی در این مقاله وجود دارد که می تواند به مدیران وب سایت کمک کند تا این الگوریتم را بهتر درک کنند. با وبلاگ تماس بگیرید

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن جدیدترین و مهم ترین الگوریتمی است که گوگل هر ماه به روز رسانی می کند تا بررسی های دقیق و عمیق انجام دهد و کیفیت آن را بهبود بخشد.

قبل از الگوریتم پنگوئن، محتوای وب سایت ها توسط الگوریتم پاندا بررسی می شد، اما بسیاری از سایت ها با وجود محتوای بی ارزش و بی کیفیت، همچنان در صدر نتایج گوگل قرار داشتند و برعکس، بسیاری از وب سایت ها با محتوای خوب کیفیت پایین تری داشت و باعث نارضایتی کاربران می شد، چرا که هنگام جستجوی مقاله، به یکباره صفحات غیرمرتبط زیادی جلوی چشمانشان ظاهر شد و مجبور شدند آن صفحه را ترک کنند. اما دلیل اصلی افزایش رتبه این سایت ها چیزی جز وجود بک لینک های زیاد نبود.

چگونه بک لینک های وب سایت توسط گوگل شناسایی می شوند؟

در گذشته گوگل صفحاتی را با تعداد بک لینک زیاد در جایگاه بالاتری قرار می داد (صفحات اول گوگل) که امتیاز و مزیتی برای وب سایت ها محسوب می شد.

بنابراین وب سایت ها بدون توجه به کیفیت محتوا و ارتباط محتوای سایت خود با بک لینک های خریداری شده اقدام به خرید و فروش بک لینک می کنند و در نتیجه جایگاه خود را در صفحه نتایج گوگل افزایش می دهند.

موضوع را تا اینجا در نظر بگیرید تا بهتر متوجه شوید الگوریتم پنگوئن چگونه بوجود آمد و چگونه کار می کند.

اما وقتی در مورد بک لینک صحبت می کنیم، شاید مفهوم بک لینک برای برخی افراد احمقانه و ناشناخته به نظر برسد، در زیر بک لینک را برای شما آورده ایم.

لینک بیلدینگ یا بک لینک

بیایید پیش زمینه را با یک مثال ساده توضیح دهیم. گوگل به عنوان فردی عمل می کند که به دنبال بهترین قهوه است و این حق را دارد که از بین ده ها یا صدها کافی شاپ بهترین را انتخاب کند. بر اساس میل مشتری یا یک فرد مشهور، مثلاً ستاره سینما که به این کافه سر می‌زند، انتخاب می‌کند و این رضایت مشتری برای کافه مورد نظر امتیاز محسوب می‌شود و اعتبار و ارزش آن را افزایش می‌دهد.

بک لینک ها همان مشتریان کافی شاپ هستند که با تعریف خود و در واقع تبلیغات خود به وب سایت های دیگر اعتبار و ارزش می دهند و گوگل از طریق این لینک ها به وب سایت ها رتبه بندی و پاداش می دهد. .

بنابراین، برای افزایش رتبه و ارزش خود در گوگل، وب سایت ها لینک هایی را از سایر وب سایت ها برای وب سایت خود دریافت کردند و هر چه تعداد وب سایت های بیشتری به وب سایت آنها پیوند داده شود، محبوبیت آنها در گوگل بیشتر می شود.

لینک ها تصاویر یا متن هایی هستند که ما به سایت خود معرفی می کنیم به این صورت که آن لینک ها را برای سایت های دیگر ارسال می کنیم و اگر کاربر روی آن لینک ها کلیک کرد به آن صفحه در سایت ما می رود و از سایت ما بازدید می کند و رتبه آن بالا می رود. وب سایت ما به راحتی بارگیری می شود.

خوب، برگردیم به موضوع اصلی، تا اینجا همه چیز به خوبی پیش رفت، وب سایت ها توانسته اند به راحتی از طریق بک لینک، رتبه خود را افزایش دهند.

اما عده ای از این لطف گوگل استفاده کردند و از سایت های پولی و بی کیفیت شروع به خرید بک لینک انبوه (به مقدار زیاد) کردند، یعنی به نوعی آمدند و تقلب کردند و خواستند سر گوگل کلاه بگذارند و آن را بهینه کنند. وب سایت خود و شما می توانید به سرعت رتبه وب سایت خود را افزایش دهید که به آن سئو کلاه سیاه می گویند.

برای مبارزه با این کلاهبرداری، ابتدا گوگل از الگوریتم پاندا استفاده کرد، اما الگوریتم پاندا به تنهایی قادر به مبارزه با این ترفندها نبود و نیاز به کمک هوشمندانه و دقیق داشت. در سال 2012، او الگوریتم پنگوئن را برای کمک به پاندا فرستاد.

خب، الگوریتم پنگوئن به عنوان پلیس مبارزه با کلاهبرداری برای شناسایی سئو کلاه سیاه و مبارزه با کلاهبرداران و کنترل اوضاع وارد عمل شده است.

الگوریتم پنگوئن را وارد کنید

الگوریتم پنگوئن مانند یک پلیس وظیفه شناس و بسیار فعال است که همیشه در حالت آماده باش قرار دارد و در صورت بروز هرگونه اشتباه در وب سایت ها و مدیریت صحیح وب سایت ها بلافاصله شما را جریمه خواهیم کرد.

اما این الگوریتم به دو اشتباه اصلی در وب سایت ها بسیار حساس است:

1- خرید و فروش بک لینک و ایجاد لینک اسپم

پنگوئن سایت شما را از جایی که لینک می‌خرید و از کجا می‌فروشید ردیابی می‌کند:

به عنوان مثال، اگر سایت شما یک سایت خبری است و به سایت بی بی سی لینک می دهید، به این معنی است که فقط سایت های مرتبط با صنعت شما مورد قبول گوگل هستند.

اما اگر این کار را نکنید توسط پنگوئن جریمه می شوید یا اگر بخواهید تعداد زیادی لینک از سایت های اسپم (جعلی) و پولی بخرید، جریمه می شوید و رتبه سایت شما پایین می آید.

این الگوریتم زمانی که به سایت های غیرمرتبط لینک می دهید سایت شما را به عنوان یک سایت تبلیغاتی یا سایتی برای فروش بک لینک می شناسد، بنابراین به تعداد زیادی از تبلیغات در سایت حساس است. بیش از دو یا سه تبلیغ در سایت خود قرار ندهید.

2- تکرار بیش از حد کلمات کلیدی (کلید واژه پر کردن)

قبل از ورود پنگوئن، با توجه به عنوان سایت شما، گوگل در صورت یافتن کلمات کلیدی مرتبط امتیاز می دهد، اما برخی افراد همچنان از این مشکل سوء استفاده می کنند و صفحات سایت خود را با کلمات کلیدی تکراری و سایت هایی که نیاز به رتبه بندی ندارند پر می کنند. بالاتر است و کاربران هنگام جستجوی محتوای مورد نظر خود با سایت های بی کیفیت و نامرتبط مواجه می شوند. در همان زمان گوگل برای جلوگیری از این مشکل وارد دنیای الگوریتم ها شد.

مثلا

اگر سایتی در مورد لباس باشد، ده ها بار در متن، تصاویر و ویدیوهای سایت خود کلمه "لباس" را درج می کند تا به گوگل بگوید که سایت من درباره لباس است و هر کاربری که لباس را جستجو می کند، سایتی را نشان می دهد که مربوط به آن است. لباس و بازدید از اولین نتایج گوگل.

مراجعه به سایت: https://blogten.ir/algorithm-google-penguins/ 


تاریخ : چهار شنبه 7 تير 1402
بازدید : 425
نویسنده : chabok

 

بیوگرافی شاهرخ غلامرضاپور فوتبالیست + علت خودکشی وی را به همراه تصاویر شخصی در ادامه باه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.

شاهرخ غلامرضا پور کیست؟
شاهرخ غلامرضاپور متولد ۱۳۶۹ از فوتبالیست‌های کشورمان است. او مهاجم اهل برازجان یکی از بازیکنان شاخص ترین بازیکنان شهر بوشهر بود.

بیوگرافی شاهرخ غلامرضاپور فوتبالیست

تیم های متعددی مثل کشاورز برازجان، سایپا برازجان، ایرانجوان بوشهر، مس‌کرمان ،نفت مسجدسلیمان ، فجر شهید سپاسی شیراز، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه بازی کرده است.

شروع فعالیت ورزشی
این چهره ورزشی فوتبال را به صورت جدی از نوجوانی با تیم کشاورز و پس از آن پرسپولیس برازجان شروع کرده . وی به صورت حرفه ای در کنار مهدی طارمی و در پست هافبک در تیم ایران جوان بوشهر بازی می کرد .

شاهرخ غلامرضاپور 176 سانتی متر قد داشت، راست پا بود و بسیار هم پرتلاش و باپشتکار!

علت خودکشی او چه بود؟
متاسفانه این بازیکن جوان دیشب بعداز قرار دادن پستی در اینستاگرام خود دست به خودکشی زد.

هنوز علت خودکشی او تایید یا تکذیب نشده و علت آن هم به طور رسمی اعلام نشده اما نقل قول ها و خبر هایی که در رسانه های محلی استان بوشهر در حال انتشار و پخش است حاکی از این است که این بازیکن دار فانی را وداع گفته است.

غلامرضاپور در تیم ایرانجوان بوشهر به شهرت رسیده بود بامهدی طارمی همبازی بود و در آن زمان خیلی از فوتبالی ها شاهرخ غلامرضاپور را هم همتای مهدی‌طارمی می‌دانستند و بازی او را تحسین می‌کردند.

بیوگرافی شاهرخ غلامرضاپور فوتبالیست

ازدواج و همسر
وی مجرد است و وارد زندگی مشترک نشده بود .

اینستاگرام شاهرخ غلامرضاپور فوتبالیست
صفحه وی به نشانی shahrokh_gholamrezapor فعال است .

 https://irjavan.com/%d8%a8%db%8c%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d9%87%d8%b1%d8%ae-%d8%ba%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%b1%d8%b6%d8%a7%d9%be%d9%88%d8%b1-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa/


تاریخ : یک شنبه 4 تير 1402
بازدید : 602
نویسنده : chabok

متن آهنگ تو باشی میشه پایان غم هام میثم ابراهیمی

 

از اون روزی که چشماتو دیدم کسی مثل تو زیبا ندیدم
منم که به عشق تو دلبستم تو هر جا بری من با تو هستم
نمیذارم باشی دور از چشمام تورو از خودمم بیشتر میخوام
نباشی با من تو دنیا تنهام تو باشی میشه پایان غم هام
تویی که به من آرامش میدی میدونم تو چشمام عشقو دیدی
دل بستم به تو که دنیامی آخر حرفامی تو خود رویامی
میدونم پای من میمونی از نگات میخونم پیش من آرومی

 https://musicdel.ir/single-tracks/167430/


تاریخ : شنبه 27 خرداد 1402
بازدید : 203997
نویسنده : chabok

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع زبان انگلیسی)

طبق گزارش ها و آمارهای موجود، رایج است که همه نمی توانند انگلیسی یاد بگیرند. گاهی انتخاب راه درست برای یادگیری زبان ما را به مسیر اشتباه می برد، گاهی راه طولانی برای یادگیری زبان ما را خسته و از ادامه راه خسته می کند. حتی اگر زبان آموز سابقه زبان صفر داشته باشد، روند یادگیری زبان طولانی خواهد بود. این دوره تحصیلی برای کسانی که می خواهند به خارج از کشور سفر کنند اهمیت پیدا می کند، زیرا دانش آموز باید به سرعت مهارت های زبانی خود را بهبود بخشد تا در مدت زمان محدودی برای آزمون آیلتس یا تافل آماده شود.

اما با وجود این شکست‌ها، این بار می‌توان تصمیم هوشمندانه‌ای گرفت و میانبرهایی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای دریافت گواهینامه آیلتس و سایر اهداف آموزشی اتخاذ کرد. در واقع استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری می تواند به ما کمک کند در زمان کمتری به جایی که باید باشیم برسیم. گذراندن کلاس های انگلیسی با یک معلم خصوصی می تواند یک دوره آموزشی مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان باشد. اما چگونه می توانید از فرآیند یادگیری لذت ببرید و با کمک یک معلم خصوصی در کمترین زمان ممکن به هدف خود برسید؟

چه مدت طول می کشد تا در آزمون آیلتس شرکت کنید؟

همه ما کمی از سختی ها و مشکلات مهاجرت می دانیم و می دانیم فراز و نشیب هایی که در این سفر در انتظارمان است. همه کسانی که این مسیر را طی کرده اند، از سنگ های این مسیر بسیار گفته اند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش این موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. علاوه بر مهاجرت و مسافرت، بسیاری از دانشجویان زبان مشغول یادگیری هرچه سریعتر زبان انگلیسی هستند تا بتوانند به راحتی با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کرده و مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت کنند.

به خصوص برای اکثر زبان آموزان با هدف آیلتس یا تافل، هیچ راهی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد زیرا زمان محدودی دارند. دسترسی به معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری فوری زبان است. یک معلم خصوصی زبان مراحل و دروس هر درس را با توجه به زمان و اهداف دانش آموز آماده می کند و با توجه به سطح دانش آموز شروع به سازماندهی آموزش می کند. با این سبک از آموزش و یادگیری، دانش آموزان قادر به یادگیری و تسلط بر مهارت ها در مدت شش ماه تا یک سال خواهند بود. حتی کسانی که انگلیسی را روان صحبت می کنند و در تلفظ و صحبت کردن مشکل کمی دارند نیز می توانند با استفاده از این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از مکالمه انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح بندی

یافتن و دسترسی به منابع یادگیری جامع و صحیح انگلیسی مطمئناً دشوار است. ارزیابی کتاب های آموزش زبان انگلیسی در دسترس هر زبان آموزی نیست. یک زبان آموز به دلیل تعداد زیاد منابع یادگیری زبان انگلیسی ممکن است دچار سردرگمی شود. یکی از مزایای کلاس های خصوصی زبان این است که بهم ریختگی را از بین می برد. این به این دلیل است که هر معلم زبان منبعی غنی از دانش در مورد اطلاعات و روش هایی است که برای تدریس انتخاب می کند. علاوه بر این، وی با سالها تجربه در امر آموزش زبان، آشنایی کاملی با کتب و منابع زبان آموزی دارد و با توجه به سطح دانش آموزان خود کتاب های دقیق و مناسبی را برای ادامه مطالعه و تمرین ارائه می دهد.

معلم خصوصی انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما می خواهیم به شما بگوییم که یادگیری زبان انگلیسی باید از نقطه ای شروع شود که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش های مختلف مانند خودآموزی ارتقا دهید. اما آیا این روش ها می توانند افراد مشتاق برای یادگیری زبان را سریعتر به مقصد خود هدایت کنند؟ در این مورد باید بگوییم که این روش ها چندان قابل اعتماد نیستند. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون و خطا و تجربه است. اگرچه این رویکرد می تواند نتایج زیادی به همراه داشته باشد، اما زبان آموزان می توانند به تدریج روش صحیح یادگیری را از طریق آزمون و خطا و تجربه بیاموزند. یکی از این پیامدها از دست دادن روزها و ساعات مطالعه است.

اما چرا نمی توانیم از تجربیات دیگران برای گام برداشتن در مسیر درست برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب خود استفاده کنیم؟ افراد باتجربه مانند معلمان خصوصی زبان می توانند این بزرگراه را برای یادگیری راحت تر انگلیسی دنبال کنند.

در تجربه من، یک معلم زبان فردی می داند که برای چه موضوعاتی وقت بگذارد و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، زمان بیشتری را برای یادگیری دانش آموزان آزاد می کند. در کلاس خصوصی، دانش آموز از درس های گروهی خوشش نمی آید، بنابراین یک معلم خصوصی می تواند دستورالعمل های دقیقی به دانش آموزان بدهد.

تدریس خصوصی زبان برای متقاضی کاملا شخصی است و معلم با توجه به سطح علمی دانش آموز، اهداف او برای یادگیری زبان و هر محدودیت زمانی شروع به تدریس می کند. در این آموزش خصوصی، یادگیری زبان به دقت توسط معلم نظارت و پیگیری می شود و او می تواند میزان یادگیری خود را در زمان های مختلف اندازه گیری کند.

هزینه یادگیری زبان انگلیسی در منزل

قیمت تدریس خصوصی در منزل نیز یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان در انتخاب روش آموزش زبان انگلیسی است. زیرا معتقدند هزینه یادگیری زبان خصوصی بسیار بیشتر از سایر روش های یادگیری زبان است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید به چندین عامل بسیار مهم به طور همزمان فکر کرد و سپس تصمیم گرفت. توانایی دستیابی به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداخت سه عامل بسیار تعیین کننده هستند. به عنوان مثال، زبان آموزان باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کنند تا برای آزمون آیلتس آماده شوند. عموماً با توجه به بودجه ای که دارد، اولین انتخاب او شرکت در کلاس های گروهی و شرکت در ترم های متوالی در آن کلاس ها است. مسلم است که زبان آموز در این دوره با توجه به اهداف و سطح زبانی پایین خود نمی تواند با این روش به آمادگی لازم دست یابد. حتی در این راه زمان و انرژی زیادی برای رفتن به کلاس و مطالعه صرف می کند.

مدرس خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

با انتخاب سایت مناسب آموزش زبان انگلیسی را به صورت آنی برای آزمون آیلتس بیاموزید

سایت ما با توجه به اشتیاق زبان آموزان برای یادگیری سریعتر زبان انگلیسی، اساتید با استعدادی را در گروه آموزشی خود گردآوری کرده است. با ورود به سایت ما و تماس با کارشناسان ما می توانید این معلمان حرفه ای را بیابید. با کمک معلمان خصوصی مجموعه ما، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای قبولی در آزمون آیلتس پیدا خواهید کرد، به شرطی که وقت خود را تلف نکنید و بلافاصله شروع کنید.


تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1402
بازدید : 7377
نویسنده : chabok

زمین موردنظر به متراژ 221 متر در کمربندی لنگرود (بلوار شهید عبدالکریمی) واقع شده است. این خیابان یکی از شاهراه های شهر لنگرود است که تمامی امکانات خرید، رفاهی، خدماتی، آموزشی و درمانی اعم از فروشگاه های زنجیره ای، کافه و رستوران، فروشگاه های مبل، داروخانه، مدرسه و غیره در این خیابان در دسترس می باشد. این خیابان همچنین به معابر مهم دیگر شهر مثل بلوار سعدی، خیابان امام خمینی، جاده لیلاکوه ، بلوار حافظ، خیابان رجایی و خیابان شهید بهشتی متصل شده است.

کاربری این زمین از نوع مسکونی-تجاری است. از مزایای خرید این زمین می توان به سند دار بودن آن اشاره کرد. با توجه به عرض گذر و عرض ملک که حدود 24 و 31 متر است، خرید این زمین از جهت ساخت و ساز گزینه بسیار مناسبی است. املاک آرمان

مزایای خرید این زمین شامل موارد زیر است:

موقعیت مکانی مناسب
سند دارد
کاربری مسکونی-تجاری
عرض گذر مناسب

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 6596                                                                           مساحت زمین (مترمربع): 221 مترمربع

قیمت کل (تومان): 7 میلیارد و 750 میلیون تومان                                       وضعیت: برای فروش

نوع زمین: مسکونی- تجاری                                                                 قیمت هر متر مربع (تومان): 35000000

 

https://amlakarman.com/property-location/chamkhaleh-villa/

زمین مسکونی به متراژ 250 متر در جاده سالکویه

زمین موردنظر به متراژ 250 متر در جاده سالکویه قرار دارد. روستای سالکویه یکی از روستاهای زیبا و کوهپایه ای شهر لنگرود است که بواسطه نزدیکی به شهر لنگرود و ساخت وساز های جدید، امکانات رفاهی برای زندگی در این منطقه فراهم شده است. راه دسترسی به این روستا از طریق جاده لیلاکوه، جاده کومله و پارک فجر فراهم شده است. همچنین این روستا شامل دو بخش بالا سالکویه و پایین سالکویه می باشد.

از مزایای خرید این زمین مسکونی می توان به سند دار بودن آن اشاره کرد. پروانه ساخت سه طبقه به صورت راه پله مشترک برای این زمین وجود دارد. قابل ذکر است که ساخت و سازهای جدیدی که در این منطقه انجام شده است باعث افزایش قیمت این زمین ها شده است که ارزش خرید در این منطقه را دو چندان کرده است.

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 6471                                                                         مساحت زمین (مترمربع): 250 مترمربع

قیمت کل (تومان): 3 میلیارد تومان                                                       وضعیت: برای فروش

نوع زمین: مسکونی                                                                         قیمت هر متر مربع (تومان): 12000000

 

امکانات
آب

برق

https://amlakarman.com/property-label/cheap-and-suitable-land/


تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402
بازدید : 570
نویسنده : chabok

آهنگ قبوله تو دلبری اصلا از عکساتم بهتری محمد لطفی

 

قبوله تو دلبر اصلا از عکساتم بهتری جلو روم نمیگی اما از من عاشق تری •♫
خوشم میاد میخندی یه شهرو میبندی کاش یجوری صدام میکردی دلمو میکندی •♫
دلو بستیم بهم چرا نگم عاشقم عشقم … •♫
اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم •♫
همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی •♫
اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم •♫
همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی •♫

بشین پیشم بخند که من از رنگ و بوت عشق کنم دیگه بذار پاشم بیام اسپندو دودش کنم •♫
انقد قشنگی نکنه خودم تورو چشم کنم حال دلت خرابه بذار خودم درستش کنم •♫
اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم •♫
همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی •♫
اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم •♫
همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی •

 آهنگ قبوله تو دلبری اصلا از عکساتم بهتری


تاریخ : شنبه 27 اسفند 1401
بازدید : 608
نویسنده : chabok

در گذشته افراد حرز امام جواد (ع) را که دعایی بسیار پرفیض و با خواص بسیار است، بر پوست آهو نوشته و به بازوی خود می‌بستند؛ اما امروز انگشتر حرز امام جواد (ع) نیز ساخته شده ‌است. شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا بهتر است حرز امام جواد را همراه خود داشته باشیم؟ یا چطور می‌توان بازوبند یا انگشتر حرز امام جواد ر(ع) را خرید؟ در ادامه قصد داریم به ذکر برخی از خواص حرز امام جواد(ع) پرداخته و دلایل توصیه بزرگان دین برای به همراه داشتن این دعا را بازگو کنیم.

 

خرید انگشتر حرز امام جواد از حجره شوشتری

خواص حرز امام جواد (ع)
حرز امام جواد (ع) از جمله‌ آشنا‌ترین دعا‌ها نزد علما و بزرگان دین است. این دعا دو نوع صغیر و کبیر دارد. حرز صغیر همان‌طور که از نام آن پیداست کوتاه‌تر و به اندازه یک سطر است. نام دیگر حرز صغیر دعای نور یا دعای برهان است. در زیر متن دعای نور را برای شما آورده‌ایم.

《یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ》

دفع بلایای آسمانی و زمینی از جمله مهم‌ترین خواص حرز امام جواد(ع) است. آیت‌الله بهجت در مورد خواص این دعا فرمودند:

«برای دوری از خطرات و بیماری‌ها، دوری و حفاظت در برابر شیطان و اجنه، در امان ماندن از حسادت، دفع چشم زخم، درمان کابوس، باطل کردن سحر و جادو سعی کنید همواره حرز امام جواد(ع) را همراه خود داشته باشید.»

 

از دیگر خواص انگشتر حرز امام جواد (ع) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش برکت و رزق و روزی در زندگی
گشايش و فرج در امور
کسب مقام و منزلت و احترام
پیروزی در برابر دشمنان
دفع وحشت از تنهایی
حاجت روایی مشروع
دفع خطر خیانت
عدم احتیاج به کمک کسی به غیر از خداوند
تسهیل امور
تقویت روابط خانوادگی
مورد عشق واقع شدن
حفظ شدن در برابر کشته‌ شدن و انتقام
مصونیت از گشنگی و مریضی
مصونیت از تشنگی در آخرت
و…….
تهیه این دعا و به همراه داشتن آن موجب بهره‌مندی انسان از خواص شگفت انگیز آن می‌شود. با مطالعه این خواص و توجه به احادیث و روایات امامان می‌توان به این نتیجه رسید که به همراه داشتن حرز امام جواد (ع) کمک زیادی به ما در دوری از بلایا و در امان ماندن از وسوسه‌های شیطان می‌کند. برای همراه داشتن این دعا کافی است به تهیه بازوبند یا گردنبند آن یا به خرید انگشتر حرز امام جواد (ع) بپردازید.

 

خرید انگشتر حرز امام جواد از حجره شوشتری
آداب به همراه داشتن حرز امام جواد (ع)
بدانید که با به همراه داشتن این حرز شما تحت حفاظت خداوند قرار دارید، پس هیچ چیز و هیچ کس را در محافظت و منفعت و ضرر خود دخیل ندانید و رحمت خدا را شانس تلقی نکنید.
بدانید که حرز امام جواد بهترین سپر در مقابل بلایا و سحر و جادو است.
اگر اتفاق بدی برای شما رخ داد، بدانید که این حرز شما را از بلایی بسیار بزرگ‌تر از آنچه که بر سر شما آمده، حفظ کرده است.
از گناهانی که موجب بلا می شوند دوری کنید. (زنا، کم فروشی، ندادن زکات، ترک امر به معروف و نهی از منکر، حق الناس، قطع صله رحم و ظلم)
از آنجایی که این حرز دارای اسماء متبرکه خداست، از لمس بدون وضوی قاب نقره‌ای آن خودداری کنید. جهت جلوگیری از لمس قاب نقره‌ای از لاک و یا چسب بی‌رنگ استفاده کنید.
با توجه به دلایل فوق، از افتادن حرز داخل چاه دستشویی جلوگیری کنید و در صورت وقوع این اتفاق سریعاً آن را درآورده، شسته و خشک نمایید.
سعی شود که به حرز آب نخورد، تا هم نقره آن سیاه نشود و هم چرم آن از حالت طبیعی خارج نشود.
بر اساس فرمایش امام جعفر صادق علیه السلام اینکه حرز هنگام دستشویی رفتن و یا جنابت همراه شما باشد، ایرادی ندارد. اما خانم‌های حائض و نفسا بهتر است آن را داخل یک پوست چرمی بپیچند و سپس آن را به همراه خود داشته باشند.
حرز را به بازوی راست خود ببندید و در صورت استفاده از انگشتر حرز امام ‌جواد(ع) آن را به دست راست خود بیندازید.
دقت کنید اولین باری که از این حرز استفاده می‌کنید قمر در عقرب نباشد.
قبل از استفاده، وضو گرفته و دو رکعت نماز حرز امام جواد بخوانید.
شرایط تهیه حرز امام جواد (ع)
این حرز باید با قلمی که توسط مسلمانان ساخته شده و روی کاغذی که توسط مسلمانان ساخته شده نوشته شود.
نویسنده این حرز باید وضو داشته باشد و رو به قبله این دعا را بنویسد.
حداقل سه گرم نقره همراه این حرز باشد.
بهتر است که این دعا روی پوست آهو نوشته شود.
جنس انگشتر حرز امام جواد (ع)
جنس انگشتر حرز امام جواد(ع) نقره است که دارای قسمتی به نام ته بار است. جنس این ته بار نیز از فلز نقره و برنج است که پشت قاب انگشتر نقره قرار می‌گیرد تا در این بخش پشتی کمی تربت کربلا ریخته شود. این انگشتر در صورتی که بدون نگین باشد روی آن طرح ستاره حک می‌شود.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

کلام آخر
اگر شما نیز با توجه به خواصی که برای حرز امام جواد (ع) بیان شد، علاقه‌مند به تهیه و به همراه داشتن این دعا شدید، می‌توانید به حجره شوشتری مراجعه کرده و در مورد سایر خواص حرز امام جواد (ع) و همچنین درباره قیمت انگشتر حرز امام جواد (ع) اطلاعات لازم را کسب کنید و با توجه به سلیقه خود انگشتر مدنظرتان را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.

 

خرید انگشتر حرز امام جواد از حجره شوشتری


تاریخ : پنج شنبه 4 اسفند 1401
بازدید : 696
نویسنده : chabok

متن آهنگ اگه دیدی شکستی نمیگیره دستتو دستی ماکان بند

 

قصه???? ی من

قصه ی???? من خیلی تـــَـــلـــــــخه تو خوباشو ببین

اگه باغچه ی زندگیـــــــت???? گلاش پژمـــــــردن تو???? خوباشو بــِچــــــیــــــــن

اگه میگیره ♩♪ قلبـــــــت این آدما میــــــــزنن ♩♪زخم بهت

تو ♩♪ نیـــــــــمه ی پر لیوانو???? ببینMusicdel | موزیکدل

اگه دیدی ♩♪شکـــــــــستی نمیگیره ♩♪دـــــــستتو دستـــــــی

تو حـــــــــس ????خوب پــــَــــروازُ بـــــــــگیر

خدا یادی کن???? از من

این آدمـــــــــا ♩♪میخـــــــــــواستن بگــــــــیرن???? همین دســـــــــــتای???? خالـــــــــی رو از من

به جــــــــــای دل دادن این آدما دل بــــــــریدن از من

ولی مــــــــن دل به تو بســــــــتم

 

https://musicdel.ir/single-tracks/210904/


تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
بازدید : 4672
نویسنده : chabok

 

این ترکیب هم زمان یك ترکیب اتوکسیله و مشتق استر گلیسیرین است که به عنوان عامل حل کننده عطر و اسانس، عامل پخش کننده، امولسیفایر، پایدار کننده، شوینده، تنظیم کننده ویسکوزیته و حتی ماده شیمیایی حد واسط در محصولات آرایشی- بهداشتی به کار می رود. اسانس، ماده ای بسیار فرار است که توسط یک فرآیند فیزیکی از یک گیاه بو دهنده گرفته می شود. در فرآیند مومیایی کردن از جوهر معطر و رزین نیز استفاده می شد. طعم دهنده حاصل از آماده سازی به معنی فرآورده ای به غیر از اجزاء طعم دهنده چه به شکل کنسانتره یا غیر کنسانتره، با خواص طعم دهندگی که به وسیله فرآیندهای فیزیکی مناسب (شامل تقطیر و استخراج با حلال) یا فرآیند آنزیمی یا میکروبیولوژی از منابع گیاهی یا حیوانی، به شکل خام یا فرآوری شده برای مصارف انسانی به وسیله فرآیندهای سنتی آماده سازی غذا نظیر خشک کردن، برشته کردن و تخمیر کردن به دست آمده است. همه فلاسفه و دانشمندان از همان ابتدا امر به دنبال یک اصل واحد بودند آن هم رسیدن به حقیقت ماده بود تا به وسیله آن به رمز و رموز و اسرار طبيعت دست یابند.

در یونان باستان فلاسفه بزرگ آن دوران معتقد بودند که جهان هستی از چهار عنصر (اسانس) آب، باد، خاک و آتش به وجود آمده و هر کدام از این ها یک اسانس بودند که در فارسی از آن ها به عنوان عناصر چهارگانه (اربعه) یاد شده است. به سراغ تامین کننده حرفه ای بروید: در حال حاضر در هر حوزه ای با خیل عظیمی از فروشندگان روبرو هستیم. در پی گسترش روز افزون صنعت مواد غذایی و صنایع وابسته در دو دهه اخیر و تاثیر شگرف آن بر سطح زندگی مردم، بر آن شدیم تا با تولید محصولاتی با کیفیت برتر و تنوع شایان، نقشی موثر در پیشبرد این حرفه داشته باشیم. روغنهای مورد استفاده در امولسیونها به دو دسته طبیعی (روغن طبیعی خالص و مشتقات روغنهای طبیعی) و سنتزی (مشتقات نفتی و سیلیکونها) تقسیم می شوند. در سال 1910 او دست خود را به سختی در آزمایشگاه سوزاند، و به عنوان اولین ترکیب موجود، دست خود را با روغن اسطوخودوس خالص و رقیق نشده درمان کرد. اسانس یا همان روغن پایه، یک ترکیب روغنی و غلیظ است که از بخشهای مختلف یک گیاه (ساقه، ریشه، برگ، گل و دانه) گرفته میشود. این بدین معنا نیست که با مواد روغنی و الکل ترکیب نشده، اما این ترکیب هم چیزی از ماهیت آن تغییر نداده.

از آنجائی که در زبان انگلیسی اسانس پنجم را quintessence و در لاتین quintessential می گویند و او با توجه به تصور پیشینیان که این مواد را اسانس یا عنصر پنجم تصور می کردند و به خاطر ماهیت ظاهرا روغنی، آن ها را به اسانس ها نسبت داد و روغن های اسانسی یا Essential Oils نامید. برای خرید مواد آزمایشگاهی باید حتما به سراغ تامین کننده یا تولیدکننده دست اول رفته و محصولات را بدون واسطه خریداری کرد. باشد.همان طور که مشاهده می کنید این مواد اولیه کاملا تخصصی بوده و قابل شناسایی برای افراد معمولی و بدون دانش لازم نیستند. مصرف اسانس های خوراکی عموما بسیار راحت می باشد و به راحتی می توان نسبت به خرید و فروش اسانس خوراکی اقدام کرد و بعد از خریداری اسانس مورد نظر آن را به ماده غذایی قابل استفاده اضافه کرد و مورد استفاده قرار داد. همین طور به لحاظ رده قیمتی نیز تفاوت قابل توجهی میان انواع مواد اولیه مورد نیاز در آزمایشگاه ها وجود دارد. کاملا مشخص است که کمترین اشکالی در خصوص مواد اولیه بخش های آزمایشگاهی مختلف، می تواند نتیجه آزمایش ها را مخدوش ساخته و در این زمینه مشکلات زیادی به وجود بیاورد.

خرید مواد آزمایشگاهی طیف وسیعی از مواد مختلف را در بر می گیرد که برخی از آن ها نیازمند شرایط نگهداری خاص و حمل و نقل مخصوص به خود هستند. علاوه بر اسانس های میوه ای در صنایع نامبرده شده می توان از اسانس های گیاهی مجموعه چاشنا بهره مند شد. اما به طور کلی اسانس هایی که در پتروشیمی دانشمند به فروش می رسند، شامل اسانس خوراکی، اسانس صنعتی، اسانس میوه ها، اسانس آرایشی و بهداشتی، اسانس گل ها و سایر اسانس ها می باشد. از انواع اسانس های مختلف مانند اسانس نعناع، اسانس میوه ای مانند پرتغال و موز و نارگیل و غیره … به عنوان مثال، روغن گل سرخ یا روغن نعناع، از گیاهان گل سرخ و نعناع گرفته شده اند. Elmore میگوید: “اسانسها میتوانند به عنوان طعمدهنده مواد غذایی برای غذاهای شیرین و خوشبو استفاده شوند.” به عنوان مثال، میتوانید اسانس نعناع را به قهوه اضافه کنید یا اسطوخودوس را درون لیموناد قرار دهید. تمام نمکهای فوقالعاده خشک زیر آرگون آمپوله قرار میگیرند و اکثر آنها در شکل دانهای 10- مش و پودر موجود میباشند.

لینک خرید فرمولاسیون مواد غذایی


تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399
بازدید : 708
نویسنده : chabok
عضو شورای عالی بورس گفت: به علت عدم توسعه یافتگی و کمبود نهادهای مالی، بازار سرمایه به اخبار و شایعات وابستگی دارد و کمتر تحلیل در آن نقش پیدا می‌کند.
 
سعید اسلامی بیدگلی عضو شورای عالی بورس در پاسخ به این سوال که بورس ایران یا شارپ مثبت بالا می‌رود و یا شارپ منفی می‌خورد، در حالی که در بازارهای جهانی نوسانات مثبت و منفی وجود دارد، اما سهامدار را از خود نمی‌راند، علت روند نامتعادل و حرکت یک طرفه در بازار سرمایه ایران چیست؟ پاسخ داد: موضوع اقتصاد کلان و برتری اقتصادی (یارانه، تورم و...) سبب نوسانات شدید در اقتصاد ایران شده است و ما تنها کشوری هستیم که ۴ دهه تورم ۲ رقمی تجربه کردیم.

او ادامه داد: در ساز و کارهای داخلی بازار، ما فرایندهای سد سازی داریم که این فرایندها سبب، جلوگیری از حرکت بازار برای کشف واقعی قیمت در کوتاه مدت می‌شود، بنابراین معمولا سرریز اتفاقات سیاسی و اقتصادی در بازار سبب طولانی شدن روند بازار می‌شوند و این موضوعات باعث می‌شوند که به طور مرتب بازار را یک طرفه ببینیم.

بیدگلی در ادامه تاکید کرد: به علت غیرحرفه‌ای بودن برخی از سرمایه گذاران و عدم توسعه یافتگی و کمبود نهادهای مالی و ابزارهای مالی، بازار سرمایه به اخبار بسیار صریح و یا شایعات وابستگی دارد و کمتر تحلیل در آن نقش پیدا می‌کند، برای همین معمولا حرکت‌های بازار یک طرفه است.

عضو شورای عالی بورس در پاسخ به این سوال که با توجه به ثبات قیمت دلار و اخبار مثبت برای شرکت‌های صادرات محور، پس چرا بازار سرمایه روند خود را تغییر نمی‌دهد و بورس ایران منتظر چیست؟ بیان کرد: بازار سرمایه نیاز به نقدینگی دارد و نرخ قطعی ارز و ابهامات سیاسی باید مشخص شوند، تا مجدد روند خود را تغییر دهند و همچنین مجدد اعتماد سهامداران باز گردد.

بیدگلی در ادامه بیان کرد: در دوره ای، خبر خوب اقتصادی، برای بازار بد بود و بازار را منفی می‌کرد و برعکس، یعنی بازار برای رشد و کاهش منتظر تغییر نرخ دلار بود و این سبب ایجاد چالش برای بازار و سیاست گذاران اقتصادی شده بود، زیرا سیاست گذران اقتصادی به علت ورود میلیون‌ها سرمایه گذار از طبقه متوسط توقع نداشتند که بازار با ریزش مواجه شود، ولی از طرفی می‌دانستند که کاهش قیمت دلار سبب ریزش بازار می‌شود.

او در پایان تاکید کرد: کاهش قیمت دلار حاصل گشایش‌های واقعی حضور ایران در اقتصاد بین المللی است، در این صورت بسیاری از شرکت‌ها اگرچه از نظر ارزش جایگزینی با کاهش قیمت دلار ارزششان کاهش می‌یابد، اما به دلیل افزایش درآمد انتظاری در سال‌های آتی می‌توانند آن کاهش ارزش را جبران کنند و وضعیت مطلوب تری داشته باشند.

 

 
منبع: باشگاه خبرنگاران

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس chabokmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com