چاپگر لیزری رنگی HP 178nv سه کاره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 16 بهمن 1402
بازدید : 23685
نویسنده : chabok



برای دفاتر کوچک و مصارف خانگی، چاپگر مدل HP 178nw MFP با دو فناوری چاپ لیزری رنگی و سیاه و سفید در بازار ارائه شده است و مجهز به سه کاربرد مختلف چاپ، اسکن و کپی می باشد. در واقع این دستگاه چاپ کارکردها و ویژگی های مختلفی را به طور همزمان دارد و برای خرید هیچ یک از این ویژگی ها نیازی به صرف هزینه نخواهید داشت.

طراحی و ساخت

از نظر ساختار و طراحی، ابعاد چاپگر چندکاره 178nw 7.406x363x288 میلی متر و وزن آن 94.12 کیلوگرم است. فضای کمی روی میز شما اشغال می کند. برای دسترسی به تنظیمات و کنترل های چاپ، یک صفحه کنترل LCD تعبیه شده است که به چاپگر ظرافت خاصی می بخشد. یک سینی ورودی کاغذ با ظرفیت 150 برگ A4 در جلوی چاپگر قرار داده شده است که امکان استفاده از تمام کاغذهای ساده، رنگی، نازک، ضخیم و لیبل را در این سینی فراهم می کند.

مشخصات چاپگر

این پرینتر لیزری با ظرفیت ماهیانه 200000 برگ و ظرفیت سینی 150 برگ، برای استفاده متوسط ​​توصیه می شود. در مورد کیفیت و سرعت چاپ آن باید گفت که اگرچه از سرعت چاپ سیاه و سفید 18 صفحه در دقیقه و چاپ رنگی 4 صفحه در دقیقه با وضوح 600x600 dpi برخوردار است، اما به خوبی شناخته شده است. کیفیت و یک چاپگر متوسط ​​در بین رقبای خود. همچنین با استفاده از 4.12 ثانیه، اولین کلیک در خروجی بیشتر طول می کشد که با چند کلیک کاهش می یابد.

جزئیات را مرور کنید

در چاپگر 178nw، اسکنر از نوع تخت است و اسناد و عکس ها را به صورت رنگی و سیاه و سفید با وضوح نوری 600x600dpi اسکن می کند. این اسکنر از عملکردهای متعددی مانند اسکن کتاب، اسکن پوستر، سنسور CIS و تبدیل اسناد اسکن شده به فایل های دیجیتال در فرمت های مختلف PDF، JPG، TIFF بر روی کامپیوتر استفاده می کند.

کپی مشخصات فنی

کپی کردن یکی دیگر از قابلیت های مفید چاپگر چندکاره 178nw است که اسناد و تصاویر را با سرعت 18 صفحه سیاه و سفید و 4 صفحه رنگی در دقیقه با حداکثر و حداقل بزرگنمایی بین 25 تا 400 درصد کپی می کند. تعداد کل نسخه های سریال نصب شده توسط اچ پی در این دستگاه 999 نسخه می باشد.

اتصالات سیمی و بی سیم

چاپگر HP 178nw مجهز به قابلیت Wi-Fi، قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت ها را بدون نیاز به کابل ارائه می دهد. همچنین مجهز به قابلیت اتصال گروهی به چاپگر از طریق درگاه اترنت می باشد.

سایر ویژگی ها و قابلیت های چاپگر سه کاره 178nw

پشتیبانی از فناوری صرفه جویی در انرژی (خاموش شدن خودکار)

دارای زبان استاندارد چاپ SPL

پشتیبانی از برنامه های تلفن همراه مانند Apple AirPrint، Mobile Apps و Google Cloud Print

سازگار با سیستم عامل های 7، 2008، 8، 1.8، 10، 2012، 2016

مواد استفاده شده

از لوازم مصرفی این چاپگر رنگی می توان به مدل HP 116A با چهار رنگ مشکی، قرمز، زرد و آبی اشاره کرد. کار چاپ سیاه 1000 صفحه و کار چاپ رنگی 700 صفحه تخمین زده شده است.

نتیجه

چاپگر MFP 178nw  آوافرهنگ به دلیل مجهز بودن به سه قابلیت چاپ، اسکن و کپی و سرعت و کیفیت بالا، بسیار محبوب و پرفروش در میان ادارات کوچک و کاربران خانگی است. به طور کلی می توان گفت که این یک چاپگر سراسری است که امکانات زیادی را ارائه می دهد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس chabokmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com